lørdag den 4. september 2010

I really want you.. I really nead you.

Jeg SKAL altså eje dette tørklæde denne vinter!
Jeg er vild med at det er sådan noget stof, normalt kan jeg slet ikke lide sådan noget stof, men ligepræcis her, elsker jeg det!
Vil også rigtigt gerne have tasken hun har, men har dog fundet en rygsæk i BIANCO for 400kr jeg også vil ha'... Hmm..
Men både Tørklæde og taske kan fåes i Gina Tricot

Billeder lånt fra My Blomquist blog, hvor det altså er hende på billederne der blogger.
Jeg kan desværre ikke finde ud af om hun hedder My eller om det skal forstås, som My Blomquist, altså på engelsk!?:)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog