tirsdag den 21. september 2010

I'm spinning around in circles

Nu har der været lidt stille her på bloggen, men Selma og jeg har skulle lave en helt masse lektier, afleveringer. Og så skal vi lave Biologi fremlæggelse til på mandag..
I dag har det været stille og roligt. Vi skulle aflevere vores matematik aflevering og klokken 18.30 skal jeg til personalemøde henne i bageren. Så er det snart løn dag!!!! :D Fuck hvor bliver det godt! Men tror nu ikke at pengene holder ret længe. Skal nemlig gerne ha' købt julegaver til mine søskende, nye støvler, vinter jakke, en skjorte, en sweater, parfume.
Og det er jo bare de nødvendige ting.
Nu skal jeg til at lave lidt flere lektier, selvom jeg egentligt mest har lyst til at lægge mig til at sove lidt før jeg skal afsted. Men skidt:)
Her får I lige lidt inspiration billeder.

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog