torsdag den 30. september 2010

Jeg købte...

Jeg fik lån, også fik jeg dette:

Et tørlæde med 'indbygget' hue, som jeg fandt i en genbrugsbutik for 30 kr.

Lille beige farvet skulder taske, et sort bælte og 3 armbånd fra Genbrug for i alt 20 kr.
En sort basic nederdel fra H&M til 40 kr.


Og til sidst denne strik-trøje fra Ginatricot til 160 kr.

I dag skulle Mona og jeg have været til noget modeshow med nogle af vores venner, mange forskellige butikker ville vise deres efteråres tøj frem på Nordkraft i Aalborg, men eftersom alle billetter var udslogt, måtte vil blive hjemme under dynen se Lærkevej, Pretty Little Liars og Ghost Whispers! :D
//Selma

7 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog i har her! Håber at i andre vil tage et smut forbi min. Smid en kommentar eller blive fast læser :D Det ville være skønt!

    //Christel
    www.christel-apieceoffashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din kommentar på min blog! :)
    - jeg bliver lige fast læser ved jeres, kunne du være interesseret i at blive fast læser på min blog? :)

    poremily.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Haha tak, hvor er du sød :D !

    SvarSlet
  4. sikke nogle fede ting! er lidt jaloux...
    håber du vil kigge på min blog - kommentarer eller bliv fast læser.

    | Victoria |
    www.thetruthaboutagirl.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Monalisa, du har vundet noget ;)

    SvarSlet
  6. fine fine ting, du har fundet. :)

    x matinxmidixsoir.blogspot.com - stop by!

    SvarSlet
  7. Tak skal i alle sammen have for nogle søde kommentare! :D
    Vi skal helt sikkert kigge forbi jeres blogge! ;)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog