lørdag den 25. september 2010

Jeg ku godt. Eller hvad?

Engang imellem tænker jeg sådan lidt "Jeg ku godt. Jeg kan godt, Måske..."
Ej men seriøst de her piger er da bare alt for seje.
Og det klæ'r dem vildt godt at se sådan her ud!
Engang var det sådan her jeg gerne ville se ud, og nogle gange når jeg ser billeder så tænker jeg igen "Jeg kan godt! Eller hvad?!"
Ærligt talt tror jeg ikke det vil se vildt fedt ud på mig. Jeg er alt for tyk og alt for brun til det her. Men det med det mørke om øjnene synes jeg er helt fantastisk!;)
Og der er bestemt noget helt specielt over deres hår, som jeg faktisk også er ret fascineret af :)










//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog