søndag den 12. september 2010

MAC Cosmetics til Aalborg



Så kommer MAC Cosmetics endelig til Aalborg!
De har nemlig fået et "hjørne" i Sallings makeupafdeling, og de åbner allerede i morgen mandag!
Mac Cosmetics har arbejdet sammen med Dame Edna, Barbie og Hello Kitty.
Og fornyligt har Lady Gaga og Cyndi Lauper lavet noget med MAC
Noget Lady Gaglæbestift og nogle kampagner og reklamer og sådan :)
Jeg synes det er helt fantaaaastisk for så behøver mor og jeg ikke at køre til Aarhus eller vente til vi skal til København hver gang jeg skal have nyt makeup. Min mor er stor tilhænger af Nilens Jord, og det er virkelig også godt, kan stærkt anbefale det! Men nogle ting skal bare være Mac, som fx. foundation..
Nå men nu ved i det altså, og der er vidst noget med åbningstilbud i morgen:)

Var forresten også inde i Weekday i fredags, og der er virkelig fedt derinde. Det er 2etagers og så er der en dj i et lille hjørne af butikken!
Og jeg tror da aldrig jeg har set SÅ mange Cheap Monday bukser samlet på ét sted. Haha

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog