lørdag den 11. september 2010

Mød Simone


Simone (skal siges på den amerikanske måde"Simååone") er den her super fantasiske pige, som går i min klasse. Simone har en fantastisk stil, især når hun gør noget ud af det!
Simone holdt fest for pigerne i klassen i går (billeder følger.. forhåbentligt!)
Det var super hyggeligt:)
Jeg har længe gerne ville vise jer Simone, men jeg har ikke kunne få hende overtalt til at få taget nogle ordentlige billeder!
Simone elsker at gøre noget ud af sig selv og så tage i skoven eller til havnen eller et andet fedt sted og så tage super fede billeder!det elsker jeg ved hende.
Simone har forsøgt det der med at blogge, men det går ikke ret godt, så vi har droppet idéen om at hun nogensinde kommer til at blogge. I stedet håber jeg på at kunne få hende overtalt til at lade os tage billeder af hende en gang i mellem, så I også kan nyde hendes gode stil.

//Monalisa
Ps. Se lige det hår der!! Ej nej nej, eeeeeeeeeeelsker det hår!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog