lørdag den 25. september 2010

Sleep Tight People

Nå men jeg må hellere gå i seng, skal op igen om 7timer, for jeg skal jo være på arbejde klokken 6. Det er min første morgenvagt og jeg glæder mig IKKE. Men i det mindste får jeg gode penge for det. Det er jo Søndag ;) Håber bare at der ikke kommer alt for mange, i hvert fald ikke før efter klokken 8. Så kan Hulda (kollega) og jeg tage det stille og roligt med rundstykker og varm kakao eller kaffe eller hvad nu hun drikker.
Måske jeg skal have lidt cappucino så jeg vågner lidt op?
Efter arbejde skal jeg hen til endten Selma eller Samra, for vi skal nemlig lave Biologi projekt.
Så jeg skal have Papkasser med på arbejde i morgen, OG gå med dem fra bageren, hjem til Selma. Og det er bare liiidt pinligt.
Der Søndag middag, kommer jeg gående med 2papkasser og ser underlig ud... Hvad vil folk dog tænke!?
Nå nu må jeg hellere lade være med at skrive mere.. Jeg kan jo fortsætte i uendeligheder. Haha.
Godnat og sov godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog