onsdag den 8. september 2010

Tattoos + Bigger photos?

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Tattoos

Se alle de flotte tattoos, jeg får selv helt lyst til at få en, måske når jeg bliver ældre?
Men med dette indlæg ville jeg også sige, kan i se at billederne er større end normalt? Håber ihvertfald i kan se det.. men var forbi bloggen Pagik, som viste en måde at gøre billeder større på, på en blog, så man slipper for at klikke på billeder for at forstørre eller trække i billedet så det bliver sløret. Hvis du gerne vil vide hvordan du får billederne større på din blog så gå til dette link!

Håber I alle sammen får en fortsat god onsdag, jeg var inde i byen i dag og fik shoppet lidt, og hvad jeg fik købt, deler jeg med jer i morgen! :D

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med fugle tatoveringer! Alt fra en enkelt fjer til flere svaler der flyver syd på sammen. Jeg havde selv overvejet nogle svaler på skulderbladet, men nu synes jeg at man ser dem overalt, så jeg er ikke så meget for idéen alligevel. øvbøv. Men øje-tatoveringen mellem skulderbladende er da også rockin'!

    Tak for tippet til at gøre billederne større! :)

    / Rigel
    www.xscaramouche.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog