mandag den 27. september 2010

What's going on dude



Lidt forskellige WebCam billeder. Det sort hvide billede er taget lige her for 5minutter siden..
Jeg ser Sommer I Sunnybeach. Jeg sidder og har helt ondt af Christiane. Hun blev jo presset til at tage alle de shots der, og da hun forsøgte at sige nej pressede du bare mere på..
Og jeg ville altså heller ikke kun sige nej hvis jeg stod i sådan en situation, men synes bestemt ikke at hun skulle ha' skældt ud på Sofie. Men har virkelig ondt af hende.
Og hvad sker der lige for at Kamil begyndte at synge?!
Det var jo ikke engang godt, og da slet ikke der i slutningen:/ Men det var vel meget sødt af ham. Haha...
Selma og jeg blogger simpelthen alt for lidt, men jeg forsøger i hvert fald at blogge hver dag, men det er engang imellem lidt svært at kunne få sat blogging ind i sin kalender hver dag, når vi har så mange lektier for som vi har. Og nu fylder arbejde også en del. Og jeg skal også til at begynde i fitness igen her om nogle dage. Håber jeg!!
Men nu skal jeg lige se det her Sommer i Sunny Beach færdig, og så skal der ellers bare pakkes taske, findes tøj til i morgen og så i seng...
Godnat og Sov godt derude(:
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog