lørdag den 23. oktober 2010

22/10/10

I går tog Monalisa og jeg ind til byen, hvor vi sad inde på barreso og fik noget lækkert is-kaffe sammen.

Selma
Jakke: Ginatricot
Trøje: Ginatricot
Bukser: H&M
Sko: Vagabond
Vanter: Quints
Taske: Genbrug


Monalisa
Jakke: H&M
Tørklæde: Modström
Trøje: NewYorker
Leggins: Ginatricot
Sko: Bianco
Taske: Friis&Co.
(Sikke en farvestrålende gardrobe?) hehe..

Senere satte vi os ind i et spørgelsestog på gammeltov og blev skræmte. Jeg fik kun to billeder der nogenlunde lignede noget, resten var bare.. væg??!




Men jeg fik også købt disse vanter, som er købte inde i Quints (er det sådan man staver til det??), de kostede 200 kroner og er bare herre lækre, og varme selvfølgelig.. hehe! :D


Men jeg var nød til at løbe hjem i hæle, og med en 6-7 kg. græskar igennem byen for at nå bussen, så jeg kunne komme på arbjde.
Jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det, men jeg har fået nyt job, arbjder ikke længere i Jumoboland men i et Pizzaria oppe i Gug (Pane D'oro), som sælger lækkert mad, og jeg nyder godt af at abrjde deroppe.. hehe! Jeg fik helt ondt i maven i går, fordi jeg spiste 'lidt' for meget mad? ;)

Men alt er super her, ferien er snart over, og det betyder skole, lektier, arbejde og travle dage.. ohh du skønne ferie, jeg kommer til at savne dig! :D
Håber I alle får en dejlig lørdag aften. :)
//Selma

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog I har her :)

    Kig forbi min også og bliv fast læser hvis I har lyst :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog