søndag den 17. oktober 2010

Andrea Hegard

Andrea er en Norsk sanger og blogger. Hun er 24år og bor i Stockholm. Hun har nu haft bloggen siden Maj månede og hun har allerede lavet 350 indlæg. Det synes jeg personligt er lidt vildt. Desværre har hun kun 7følgere, og det synes jeg så også er lidt vildt, når hun har så fed en blog!? Jeg havde seriøst regnet med at hun på dette tidspunkt allerede vil ha' over 100følgere. Jeg tror faktisk at hun er ligeglad, for hun blogger seriøst meget og virkelig tit. Hun har vildt fed stil og så har hun jo bare det smukkeste hår! Nå men jeg synes bare lige at i skal kigge forbi hendes blog. For hun er helt fantastisk, det synes jeg i hvert fald!
I kan finde hendes blog her
Og så kan i finde hendes myspace og musik her
Og så vil jeg gerne anbefale Invisible og I Can Try!! De er alt for fede, Jeg kunne desværre kun finde I can Try på Youtube og kan ikke finde ud af at sætte sange ind fra Myspace desværre... Men i kan altid høre dem på Myspace :)



>

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog