lørdag den 2. oktober 2010

Dagens, Ringe fra Glitter

Her er et dagens, hvor jeg var i Bilka og Shoppen. I kan 'se' min nye striktrøje fra Ginatricot, som er meget behagelig og blød, men ej hvor den fælder.. lidt ærgeligt! Men jeg elsker den godt nok alligeveller! ;)


Photobucket

Photobucket
Bamsestøvler (Føtex), Leggins (Only), Strik (Ginatricot), Jakke (H&M), Taske og Tørklæde (Genbrug)

Jeg kiggede forbi Glitter, som havde nogle fede ringe!
Mine Favoritter:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
(Kan ikke huske den præcise pris, men den lå mellem 40-100 kr. pr. ring. :))
//Selma

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at finde lækre fund fra en Genbrugs butik, way to go! ;D
    ---
    Jeg tog dit spørgsmål op, og skrev en blog med et billede af den, samt navn og pris! ;)
    http://www.madeindk.dk/2010/10/gallapremiere.html

    SvarSlet
  2. Ja, der er ikke noget bedre! ;D
    Og det med spørgsmålet, helt i orden. :)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog