tirsdag den 5. oktober 2010

Dark Blue

I dag havde jeg dette på. Skjorten købte jeg i går i H&M for 80kr. Og tørklædet har I heller ikke set. Købte det i Monki for snart 2uger siden Det kostede 130kr

. Vi havde en 3timers lang engelsk prøve. Det var lidt eksamens øvelse. Det var ikke helt slemt, men nu sad vi også i klassen og der blev snakket lidt og alle tog det ligesom lidt mere afslappet. For det var jo bare en øvelse.
Tog hjem lige efter skole. Begyndte at læse på en ny bog jeg har fået mig. Den er super spændende, der sker i hvert fald en hel' masse hele tiden. Efter det tog jeg mig lige en "Morfar"
Altså jeg tog mig lige en lille lur. Øhh lille er vidst underdrivelse, det var mere 3timers powernapping. Haha.
Nu har jeg så fået ryddet Lidt op herinde. Ej okay, ærligt talt har det ikke hjulpet en skid, også selvom jeg har sadt alle mine sko pænt på plads. Foldet og lagt alt mit rene tøj ind i skabet. Hængt næsten alle mine jakker op. Mit værelse ligner stadig et bombet lokum.
Argh, det stresser mig at der er så rodet. Og det stresser mig endnu mere at ligemeget hvor meget jeg rydder op, så føler jeg bare ikke at det bliver bedre:/
Kender i det? Eller er det kun mig!?

Skjorten er forresten meget mørk og slet ikke som på nederste billede. Og ejg vl sige at den er lidt mørkere end det øverste billede.
(undskylder mange gange får dårlige billeder!)




//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog