mandag den 4. oktober 2010

Essie Fall 2010&Depend Autumn 2010




Lidt lak til neglene:) Jeg må indrømme at jeg er vildest med Depends "kollektion". Nu har jeg set dem begge "kollektioner" IRL og Essie "kollektionen", fangede ikke helt mit blik. Meeen jeg må også indrømme at der er nogle rigtig flotte lakke fra Essies "kollektion"..
Nå men nu kommer der Sommer I Sunny Beach, og det SKAL jeg simpelthen se, Haha. Må indrømme at jeg er bare en smule afhængig af både Sommer I Sunny Beach og Amalies Verden:S
Argh, men nu smutter jeg, det er allerede begyndt...
Så må i have en fortsat god aften ;)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog