onsdag den 6. oktober 2010

Hallucination Of aa Good Life

Jeg er faktisk ret vild med denne sang. Ved ikke lige hvad det er med den. Den er så interresant, så uhyggelig. Der noget mystisk over den. Jeg føler mig lidt halv mystisk når jeg sidder her og hører den. Haha:) Det er dog ikke ALLE af hendes sange der fanger mig specielt, men måske fanger de jer!?
I kan høre og Downloade resten Laura Dreschers Hallucinations of a Good Life. På linket her under.
http://soundcloud.com/lauradrescher/sets

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog