fredag den 15. oktober 2010

I Hope For Better Days

Jeg skal ha lavet år her i efterårsferien, så jeg skal lige finde ud af hvordan det skal se ud.
Jeg vil gerne prøve noget nyt, så jeg vil i hvert fald gerne have lidt farve i det. stedet for det mørke jeg altid har haft. Jeg vil gerne have lidt ala de her billeder, måske bare mixet lidt, altså fx. beyonce's hårfarve, men Ashley Tisdales haircut.. Jeg håber på fyldigt langt hår med en hel masse etager. Denne gang skal jeg ikke ha' det syet, ligesom jeg plejer. men det hører i mere om når jeg har fået det lavet :) Regner med først at få sat håret i og derefter få det farvet og klippet, men nu får vi lige se om jeg kan gøre det hele samme dag som det bliver sat ind eller om det skal farves og klippes en anden dag.

Det må også gerne have farve som Jordin Sparks hår på billedet ovenoverJeg hælder mest til den her farve (Rosanna til højre på billedet)

Og så tror jeg godt at jeg vil have det klippet, som på billedet her af Ashley Tisdale og når det er helt fladt ser det jo ud, som det billede af Tisdale her ovenover.

Er helt vild med fylden i Ciara's hår. Hun har virkelig flot hår på billedet (billede nr.2)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog