lørdag den 16. oktober 2010

Igen Igen...

Ny header igen igen.... Selma lavede den sidste header, og den var da også ok i starten, men jeg var seriøst begyndt at få stress af at skulle se det billede af mig hver gang jeg kom herind, så nu har jeg lavet det lidt om. Det er næsten helt det samme, bortset lige fra billedet af mig. Og så har jeg redigeret lidt på lys, farve, dybde osv. Men ellers ikke de helt store ændringer :)
//Monalisa
Ps.
Jeg undskylder for retardo hånd, det ligner jo at jeg slet ikke har nogen hånd:/
BTW I got them both

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog