onsdag den 27. oktober 2010

I'm Baaack

Mega dårligt dagens og uden sko, men det er altså alt i får i dag..
Min computer gik ned (troede seriøst den var død, men den var vidst bare i koma i nogle dage) dagen efter jeg havde forsøgt at uploade den vlog der, men jeg kan lige så godt sige det med det samme, den kommer altså ikke. Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det her youtube, det er jo ikke fordi det er specielt svært, men det der med at skulle vente på at videoen skal "behandles" som de siger derinde på Youtube, ja det har jeg altså ikke tålmodighed til. Det tager forhelvede da flere dage at uploade én video på bare 2min !? :O Hvad hulan er det for noget!?
Men hvis der er NOGEN derude der ved hvad jeg kan gøre ved det, så skriv gerne i kommentarfeltet eller til vores bloggens nye email, som er Selmamonalisa@hotmail.com. Det er der hvor email fra jer derude fremover skal sendes til:)





//Monalisa

2 kommentarer:

  1. Haha jeg var også outfit-uheldig i dag og formåede både at ende uden hoved og uden fødder. Måske er det dårlig kamera-karma dag?

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha ja måske:)
    Så må vi håbe ¨på at det bliver en bedre dag i morgen!
    //Monalisa

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog