søndag den 10. oktober 2010

Karamel #1

Jeg er ved at lave karameller. Det går adhelveds til indtil videre, men det er ved at lysne lidt. Eller det tror jeg det er. Det håber jeg at det er. "Karamellen smager jo helt fantastisk, men det der med at få det til ikke bare at være det rene sovs. Ja det er der problemet ligger. I bliver opdateret igen når de er færdige, hvis de nogensinde bliver det for jeg har været i gang siden klokken 11. Jeg troede ærligt talt at det var den letteste ting verden at lave. Men det er ikke alligevel. I hvert fald ikke for mig :(
See ya later ;)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog