mandag den 11. oktober 2010

Karamel #2


Ej men seriøst!
Jeg tror ikke jeg skal lave karamel igen i rigtigt lang tid!!
Man skulle tro at det er verdens letteste ting at lave, men nej nej nej. Det der med at finde ud af om det har kogt nok. Om det bliver kogt i for høj varme osv. osv. Jeg har simpelthen ikke tålmodighed til det. Min karamel gik ikke for godt. Første gang kogte jeg det for lidt, så jeg forsøgte at sætte det til kog igen. Igen havde jeg kogt det for lidt. Så jeg første endnu en gang. Og jeg siger dig, IGEN forsøgte jeg igen, og jeg sagde til mig selv at det var sidste gang. Men denne gang brænder der selvfølgelig på!! Forhelved også!
Det smagte ellers mega godt, da det ikke var brændt på. Og ikke var kogt færdigt....
Men ja. Mit karamel forsøg gik ikke...
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog