fredag den 29. oktober 2010

Killer Shoes

Jeg kan godt sige dig med det samme at jeg er totalt forelsket i de her med fjerene. Jeg har mest af alt bare lyst til at tage dem på og tralle rundt i dem her hjemme. De minder miglidt om futsko, fordi de er sådan helt lukkede og så sér de jo dejligt varme ud. Eller er det bare mig der er underlig? Hmm... Alle disse lækre sko er fra Alexander Mqueen


Disse er jeg helt fascineret af. Jeg ved ikke hvad der er med dem, men jeg kan godt lide bare at kigge på dem. De er Guld, de er flotte. Jeg tror jeg kan lide dem:)
//Monalisa

1 kommentar:

  1. Skoene er meget kreative! Men jeg kunne ikke lige se mig selv gå rundt med sådan et par sko - de er lidt for 'overdressed' til min smag

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog