torsdag den 28. oktober 2010

Nikolinenikki

Når jeg ikke har noget at lave, og bare har brug for en lille pause fra lektier, stener jeg Nikolinenikki! Hahaha, men hun er jo også bare så sjov! :D

Jeg dør af grin, når hun siger sin mening om de fucking røvhuller af haters, gør grin med stjernerne og ikke mindst hendes specielle afhængiheder af fx Farmville, Sidney Lee og 'at blive kendt'. Hun er kold i røven, er fuldstændig sig selv og gør det hun er bedst til.. at underholde! Hun er virkelig genial og ikke mindre end interessant! :D

Jeg synes ikke jeg vil sige mere, bare se.. denne video beskriver hende meget godt, derfor har jeg valgt lige netop den! Hvis du kan lide hvad du ser, og føler dig godt underholdt, så gå på youtube og se flere af Nikolinenikke's videoer. :)

//Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog