lørdag den 16. oktober 2010

Paradise Hotel 2011 Deltagere

Som nogen af jer nok ved så kan både Selma og jeg blive lidt Paradise afhængige.
Ej men seriøst Amalie og Peter er da alt for søde! Line Sofie og Jon var sådan et sødt par (de er desværre ikke sammen mere) Mads Gleager og Pernille var da også OK, og Mads Gleager og Maria gik da også. IceMan er jo alt for sjov og Patrick er den største Bitch. Jeg siger dig, Love them all! :D
Nå men altså til alle jer der bare er en lille smule intereset og som endnu ikke har set det så kan du her se næste sæsons Paradise deltagere.. Fuuuuck jeg glæder mig! :D Elsker alt det drama. Simpelthen alt for underholdende.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg synes om de nye deltagere, altså de ser vel OK ud, men der ingen drenge hvor jeg bare tænker WOW fuck han er lækker. Det kan jo også bare være at de ser klammo ud på billeder, men er motherfucking lækre når man ser selve showet.!? Hmm, måske.
Gruppe Billede

Simon

Sheila-Maria
Sabine
Sebastian
Nick
Regitze
Janni
Daghan
Jacob
Fie
Gruppe Billede
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog