søndag den 17. oktober 2010

RedLips

Er lige kommet hjem fra "frisøren" Synes det er flettet helt vildt flot, men fordi håret jeg har fået flettet i er krøllet, så fylder det seriøst meget.
Det er lige før at jeg vil sige at det er mikrofon hår, men både min mor og damen siger at det vil falde ned, så jeg vælger at tro på dem. men shit hor er det stort.
Men ikke mere blogging fra min side af. Fik kun sovet 4timer i nat, og tror heller ikke at jeg får sovet ret godt i dag heller, for fletningerne strammer sår'n :(
(Billeder af mig, taget for et par dage siden, redigeret i går..
Jeg elsker seriøst det øverste billede,haha)




//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog