torsdag den 28. oktober 2010

TooVarious

Øhm altså kan i huske dengang Danmarks næste Top Model lige var begyndt, og jeg fortalte hvad jeg syntes om det. Dengang sagde jeg at jeg ikke kunne udstå Brinette (nok mest fordi hun kaldte Aalborg en provinsby. haha) og så fortalte jeg at jeg vidste at hun havde en blog, men jeg kunne ikke huske hvad den hed dengang.. Jeg fandt så bloggen men hun startede en ny blog lige efter det.
Nu er hun på bloggen TooVarious sammen med Wicki fra Aalborg (som også har deltaget i Dagens Mand), Anna fra Århus og Line Fra Odense. Jeg synes det er vildt fedt at de sådan er gået sammen 4piger fra Danmarks største byer.. På bloggen er der både Behind The Scene billeder fra Top Model, der er hverdagsliv, fra hver af pigerne osv.
Jeg har forresten også ændret syn på Brinette, synes hun har en virkelig fed personlighed og så er hun virkelig "real":) Selvfølgelig kan hun også være rimelig bitchy en gang i mellem, men det kan vi vel alle :P
Find deres blog her!


//Monalisa

2 kommentarer:

  1. Ej tusinde tak skal du ha. :-) Det fedt... :D.

    SvarSlet
  2. Hvad gang der er appetizer for programmet irriterer det mig altid, at det hedder 'Danmarks næste topmodel'. Det burde da hedde 'Danmarks kommende topmodel', ikk?!
    Men udover det så har jeg ikke set et eneste afsnit, så jeg kan ikke udtale mig om deltagerne. Men jeg vil bestemt læse med på bloggen. Elsker blogs! ;)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog