mandag den 11. oktober 2010

WeHeartIt

Her er lige lidt billeder fra min nye inspirationssite, som hedder Weheartit.com
Det er lidt lookbook agtigt, men der er lidt flere forskellige billeder der. Der er modebilleder. Billeder af ting. Billeder af landskaber. Men jeg vil sige at det mest er modebilleder.
Jeg elsker i hvert fald at kigge billederne. Jeg kan vrkelig bruge flere timer derinde.
Ligesom med LookBook. Jeg var for ca. 5 måneder siden rimeligt afhængig af at tjekke lookbook. Jeg kunne dengang bruge 3-4 timer på at kigge billederne, og jeg kunne slet ikke tage mig sammen til at lave noget som helt andet. Men jeg har været clean i 5måneder så det har forbedret sig. Nok fordi jeg ikke har været derinde virkelig virkelig lang tid. Haha :)
Nå men kig i hvert fald derind og få lidt inspiration :D







//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog