lørdag den 13. november 2010

BE STUPID!

Gaaab... årh det er meget tidligt om morgen. 09:27! :O Men jeg gik også i seng tidligt i går, jeg kom hjem fra arbejde klokken 21, og derefter duede jeg ikke til noget. Skal arbejde igen på søndag, som er i morgen.. :/
Men den anden grund til, at jeg er vågnet så tidligt er fordi. I næste uge har 9. klasse projektuge, og denne karakter vi modtager, skal med på vores afgangsbevis, så det er 'big deal'! :S Jeg arbejder sammen med min gode veninde, og vi vil skrive om reklamens udvikling, og vil derfor lave en reklame.. hehe! :D Det skal nok blive spændende. :)

Men det var ikke det hele jeg vil med dette indlæg, i går surfede jeg på nettet og fandt nogle billeder fra en diesel-kampagne.
Mona, så lidt chokeret ud i hovedet da jeg fortalte hende om det, ikke på en positiv måde.. fordi jeg er lidt langsom til at 'discover' ting, og det med diesel har hun set for læææænge siden.. hmm? :/

Nå men anyway, inden dette indlæg bliver kilometer langt, her kommer billederne og en 'sang' fra kampagnen.

  





//Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog