tirsdag den 2. november 2010

Dagens 2 November

(Strik: Gina Tricot, Bukser:H&m, Sko: Biano, Jakke: H&M)
Jeg undskylder meget, for underligt face på billeder:S
Nu i ny strik duggede briller. Jeg har købt en del nye ting i den sidste måned, som jeg ikke har fået vist her på bloggen endnu, men har taget billeder af det, og så regner jeg med at det er herinde i morgen :) Der regnede en hel del på vej hjem fra skole i dag, og da jeg skulle tage billeder.. Tror jeg bliver nødt til at blive lidt mere vinterklar, det er ikke længere bare nok med et tørklæde, tror jeg skal have fat i både hue og vanter snart. Skulle ha' været i byen i dag, men fik det lidt dårligt og der regnede, som sagt. Men jeg fik lavet en hel del lektier da jeg kom hjem. Der har været lidt stille på bloggen, men Selma og jeg har lidt travlt for tiden. Vi er begyndt lidt på vores projekt som skal være færdig Fredag i uge 45. Og det kan vidst godt lyde som lang tid, og det synes jeg nu egentligt også selv det er, men kender det bare fra sidste år, hvor man kan gå og stresse rimeligt meget i den uge der. Derfor vil jeg være godt forberedt i år:)
I år er jeg oven i købet alene, sååe det skal nok blive interresant.
Alt for i dag, jeg skal i seng lige om lidt:)

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog