søndag den 7. november 2010

Hulubulu

Min søster og jeg sad lige og så Ramasjang da "Da Lotte blev usynlig" begyndte, eeeej hvor er det egentligt lang tid siden jeg sidst så den film. Så lige der i slutningen hvor de begynder at spille den her sang, kunne jeg ikke lade være med at smile lidt, for det kan godt være at det er million år siden at jeg har set filmen, men for bare nogle måneder siden, kunne jeg finde på at nynne sangen, men kunne dengang ikke huske hvor jeg har hørt den fra:D Og altså ville bare lige spille sangen for jer, for den er altså rigtigt god! :D
Og I skal sgu ikke se videoen, den er bare lort, og den giver ikke helt mening for mig!

Ved ikke helt om der kommer flere indlæg fra mig i dag, men hvis ikke, så må i ha' en god aften :)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog