torsdag den 11. november 2010

Ithems by Johanna Hallin

Victoria Törnegren har dem, Lisa Olsson ejer nogle og det samme med Angelica Blick, og mange andre store modeblogger.
Jeg taler om smykkerne fra svenske Johanna Hallin. Johanna Hallin, har oprettet en blog hvor hun sælger sin meget smukke og -selv lavede- smykker.
De er rigtig fede, fordi de står ud fra mange andre smykker.
I kan stoppe forbi Johanna Hallins blog, her kan I læse om hende og 'hvis der er noget der falder i jeres smag', købe nogle smykker.
Priserne er jo i svenske kroner, så det betyder, endnu billigere for os danskere. Bestillingen gøres til Johanna Hallins e-mail, og fragt er gratis!<3 (Men læs mere om dette selv, på bloggen) 

Jeg kan desværre ikke vise mine favoritter i form af billeder, eftersom man ikke kan 'låne' billeder fra bloggen.. wahh! :(
Men jeg fik alligevel, skrapet nogle billeder sammen fra forskellige blogge. :)

Kenza med kors-øreringen for 120 S.kr og 210 S.kr for par

Victoria Törnegren, har også korsøreringene (Man kan få dem i forskellige formel, størrelser og farver - Derfor ville priserne være forskellige)!

Angelica Blick har 'gun'-ørering som koster 75 S.kr, og to for 135 S.kr. 

Angelica Blick igen, som ejer trækors-halskæden, som koster 145 S.kr.

//Selma


3 kommentarer:

  1. Heej Selma og Monalisa.
    Jeg har lavet en liste over blogs jeg følger.. Jeg ville spørge om det er iorden jeg tilføjer jeres blog, til den liste?:D

    - Jeres blog er AWESOME!
    - Celina

    SvarSlet
  2. Hej Celina

    Vi er rigtig glade for at høre, at du kan lide vores blog. :D
    Selvfølgelig må du sætte os på din liste! :)

    Kh. Selma og Monalisa.

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog