torsdag den 25. november 2010

Japanske negle?

Nu er det så længe siden i har hørt fra Mona og mig, men vi har haft en hård uge med projekt, men nu er den over og jeg kan med glæde fortælle, vi klarede det med glans.. 12! :D Så er man sku lidt oppe og ringe, det er fedt at sådan en karaktere kan pynte på ens afgangsbevis til sommer! ;)

Men mine sidste to fridage, er brugt på at sove og spise.. og så lige tjekke op på det forsømte i blogverden. :)
Men da jeg i går stenede youtube, faldt jeg over disse 'fake' negle, som man kan købe og nette. Jeg må indrømme jeg er blevet lige fanatisk, i henhold til negle? Men jeg tror når vi kommer til den første, og pengene er faldet på kontoen, skal man måske have et par? :)
  Jeg havde ellers købt en sparegris, så jeg kunne begynde at spare op til det spejlrefleks kamera, jeg vil have til sommer.. Men der er for søren så mange fristelser, selv når man ikke slentre rundt i byen! :(

(Jeg kan igen ikke låne billeder, men her er en video med billeder) hehe :)

Hjemmesider:

5 kommentarer:

  1. Vi skal snart have projektuge, og vi er allerede gået i gang med planlæggelsen. Vi har i forbindelse med projektet oprettet en blog:
    http://www.atblivekendt.blogspot.com/
    På bloggen vil man kunne komme med idéer, følge vores arbejde, læse om projektet og deltage i nogen afstemninger. Vi ser meget gerne, at man kommer med idéer, hvis man har nogen! (:

    SvarSlet
  2. Hyvää Joulua sinulle täältä Korvatunturilta. Näin blogin välityksellä on kiva tutustua muiden maiden kultuuriin ja ihmisiin. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Jouluterveisin Teuvo Vehkalahti Finland

    SvarSlet
  3. Hej!

    Jeg har tagget dig i The Versatile Blogger-award.
    Reglerne er enkle, hvis du vil være med. Du skal linke til den person som gav dig awarden (mig), fortælle 7 facts om dig selv og ellers tagge/give en award til 15 andre. Du kan se indlægget på min blog:)

    Med venlig hilsen

    etsmukkereliv.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ej hvor er neglene sjove! Tror man ville få en ret sjov og glad dag af at have dem på :)

    Og tillykke med det flotte 12tal!

    SvarSlet
  5. Cool blog og originale indlæg!

    Ville blive utrolig glad, hvis I ville kigge forbi min..

    Love
    wellmadefashion.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog