mandag den 8. november 2010

Monalisa

Aaaaaj okay, når vi nu alligevel er i gang, så kan jeg jo ikke lade være med at sætte denne sang ind også. Mit navn kan sgu godt være rimeligt irriterende engang i mellem, for hvis nogen hører mit navn for første gang kan de sgu godt finde på at synge denne sang. Jeg synes helt bestemt at det er meget akavet, og rigtigt pinligt... Men selvfølgelig er jeg også rigtigt glad for mit navn.
Det er jo et specielt navn og jeg har også mødt nogen mennesker som simpelthen ikke tror på at jeg hedder Monalisa, men sådan er det. Altså nogen folk ville heller ikke tro på mig, hvis jeg sagde at jeg hed Gitte eller sådan.
Men hør begge sange, for de er altså rigtigt søde begge to:D



Mange "gamle" mennesker (over 50) synger engang i mellem denne sang når de hører mit navn, eller møder mig for anden gang.
Eller som min farfar synger den hver gang det er tid til qualitytime.
Og min mor, som spiller den i bilen med åbne vinduer og alt sådan noget... PINLIGT!
Det er eddermanme noget fjollet noget, men altså sangene vil nok følge mig i nogle år endnu(:

//Monalisa

1 kommentar:

  1. Ja den sang har jeg også hørt en milliard gange efterhånden!

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog