torsdag den 4. november 2010

Vinterhi

Kender I det der, hvor det er ved at blive vinter, der er mørkt allerede klokken 17 og man mest af alt egentligt bare vil ligge sig i vinterhi?
Sådan har jeg haft det 24/7 i de sidste par uger:/ Jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til noget. Overhovedet... Derfor kan der også være ret stille på bloggen en gang i mellem, desværre
:(
Men altså jeg skal meget gerne have en ny computer snart, men det må ikke være en netbook (10,1") og det må heller ikke være en 15,6". Det må slet ikke være en Compaq.
Heller ikke MacBook (Sådan en har jeg simpelthen ikke råd til mm. det er en netbook og det gider jeg ikke)
Den må meget gerne være mellem 12" og 15,2"
Håber I kan anbefale lidt forskellige (:
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog